Fyh!records powitało w swoich szeregach kolejnego eksperymentalnego artystę. Po "How How" i "Sting nie zagra w Kazachstanie" przyszedł czas na Técieu i jej drone'ową "Miłość". Najnowsza epka Tekli Mrozowickiej, promotorki, dziennikarki i producentki o trzech twarzach (Técieu / Cétieu / Ectieu) to fuzja drone'u, noise'u i niemal post-metalu. "Miłość" ukaże się 9 czerwca w ograniczonym do 46 egzemplarzy nakładzie. Na płycie znajdą się trzy rozbudowane utwory, które śmiało można określić jako harsh noise wall.
W 2013 roku Tekla Mrozowicka jako cétieu wydała aż 5 epek, a następnie debiutancki długogrający dyptyk Espero Que Nos Veamos Pronto / Que Porque Bailo Y Porque Veo El Amanecer (DIPTICO), który przyciągnął uwagę sceny ambientowej i zaowocował pozytywnymi recenzjami, między innymi w prestiżowym brytyjskim magazynie FLUIDRADIO.
W lutym 2014 roku artystka wydała w formacie cyfrowym poliptyk, składający się z 4 albumów o łącznej długości 6 godzin, który zostanie wydany na DVD. W końcówce kwietnia, nakładem francuskiej wytworni BLWBCK, ukazał się na kasecie nowy pełnowymiarowy album cétieu, Ceiling Stories. Album został nagrany pod wpływem inspiracji Tekli legendarnym albumem Quiet City Pan•American (KRANKY). Ostatnie wydawnictwo cétieu, Stacja Duchcov, które ukazało się w maju 2014 w formacie cyfrowym, odwołuje się do twórczości takich artystów jak Thomas Köner czy Biosphere.
W niektórych recenzjach jej albumów przeczytamy, że Tekla pojawiła się na scenie niczym „diabeł z pudełka”, a jej muzyka porównywana jest do twórczości Steve`a Roacha, Hakobune, a także Iana Hawgooda. Do tej pory ukazały się dwa albumy pod pseudonimem técieu jeden bardzo eksperymentalny i surowy, drugi ambientowy z domieszką gitarowych drone'ów.
Najświeższa muzyka pod tym szyldem z pewnością zainteresuje fanów takich projektów jak Sunn O))), Burn Owl, Nadja czy Troum. Jej najnowsza epka Miłość, która ukaże się 9 czerwca nakładem rodzimego labelu FYH!RECORDS, stanowi ciekawe połączenie muzyki drone'owej z noise'em, a także elementami postmetalu, niekiedy jako odważny przykład gatunku harsh noise wall.