
"Złoty trunek" od Iron Maiden, warzony w browarze Robinson stał się ogromnym sukcesem marketingowym. Poza Szwecją. Tam bowiem okazało się, że powiedziano "nie" nowemu napojowi. A wszystko z powodu etykiety, która była niezgodna z miejscowym prawem.
Browary Robinson szybko jednak poradziły sobie z problemem. W ich oficjalnym oświadczeniu, czytamy:
"Szwedzki rząd uchwalił ustawę, która nie zezwala na umieszczanie elementów związanych z wojną, bronią i agresją na produktach alkoholowych, dlatego nie mogliśmy dystrybuować piwa "Trooper" naszym fanom w tym kraju. Naszym priorytetem było umożliwienie kupna piwa w Szwecji. Nowa etykieta będzie bardziej koncentrowała się na twarzy Eddiego, dzięki czemu nasz produkt będzie sprzedawany w Szwecji, jak tylko dokonamy ostatecznej modyfikacji. Piwo powinno trafić do tego kraju już pod koniec czerwca".