Warszawska Neuronia ujawnia plany wydawnicze na najbliższy czas. Zespół jest w trakcie prowadzenia rozmów licencyjnych z ukraińskim wydawnictwem Metal Scrap Records w sprawie wydania krążka „Follow the White Mouse” na rynku Wschodniej Europy, a także dystrybucji materiału w innych krajach Europy i świata. W najbliższych planach zespół ma również wydanie 4-utworowego EP, które prawdopodobnie ukaże się na przełomie lutego i marca 2011. Póki co, Neuronia koncentruje się na szlifowaniu i aranżowaniu nowego materiału, który ma się znaleźć na nowym wydawnictwie.
Równocześnie grupa przedstawia zupełnie nowy teledysk do utworu „Slipping into Oblivion”. Można go obejrzeć w serwisie Youtube tutaj.Klip promuje wydaną w marcu, wspomnianą płytę "Follow the White Mouse". Zdjęcia zostały nakręcone 19 października w klubie Metal Cave na warszawskiej Woli. Produkcją zajęła się firma TwójTeledysk.pl, reżyserem materiału jest Wojciech "Thom" Hołysz, na co dzień gitarzysta poznańskiej formacji deathmetalowej Empty Playground.
Teledysk, podobnie jak i tekst samego utworu, podkreśla motywy zagubienia w wielkim mieście, wyścigu szczurów i konsumpcyjnego trybu życia. "- Często jest tak, że w wielkim mieście życie toczy się nieludzko szybkim rytmem - najważniejsza jest kariera, zarabianie pieniędzy, wszystko inne schodzi na dalszy plan - mówi Maciek „Tektur” Nawrot, wokalista Neuronii i autor tekstu. - Ludzie często dokonują niewłaściwych wyborów - często bardzo dramatycznych, zapętlają się w tym wszystkim i w pewnym momencie zatracają to, co powinno być dla nich ważne - własną tożsamość, pamięć o swoich bliskich, korzeniach, o tym kim naprawdę się jest. Ten numer jest o tym, żebyśmy zawsze pamiętali o tym, kim jesteśmy, o swojej godności i marzeniach" - dodaje.
Płytę "Follow the White Mouse" można nabywać w sieci salonów Empik, dobrych sklepach muzycznych oraz w licznych sklepach internetowych, a także w formie cyfrowej na stronie: www.neuronia.bandcamp.com.
Oficjalna strona internetowa: www.neuronia.pl
Profil MySpace: www.myspace.com/neuronia
Źródło: Agencja Fantom Media