Camarilla jest najwiekszą z wampirzych sekt. Powstałą ona w XV wieku, kiedy starszyzna siedmiu klanów (pod przywództwem Ventrue) postanowiła połączyć swe siły w walce z Anarchistami. Po zjednoczeniu grupa ta przyjęła nazwę "Camarilla", co oznacza mały, ukryty pokoik spotkań. Prowadzona przez Camarillę polityka charakteryzuje się dużą subtelnościąi opiera się głównie na intrygach. Camarilla jet brutalna niz inne sekty, a także mniej godząca w rodzaj ludzki.
Ventrue – jeden z najliczniejszych oraz najsilniejszych rodów wampirzych. Zorganizowany jest na wzór ogromnej korporacji. Skupia znakomitych manipulatorów oraz strategów. Klan ten charakteryzuje się dumą oraz honorem. Niedopuszczalne jest łamanie etykiety klanu, a także brak kultury. Największą nagrodą dla Ventrue jest zdobycie władzy i szacunku Starszych. Ród ten zajmuje się przede wszystkim organizacją spotkań kainitów (wampirów). Za ich największy sukces uznaje się doprowadzenie do zjednoczenia klanów w celu założenia Camarilli.Ventrue bardzo dbają o swój wygląd. Zawsze starają się być eleganccy i dostojni. Ubierają się w koronki oraz smokingi. Mają wybredne gusta, zwłaszcza w ‘jadłospisie’ – piją tylko określony rodzaj krwi.Tremere – najbardziej tajemniczy ród Camarilli. Mają znakomita organizację oraz hierarchię. Wymaga się od nich posłuszeństwa, lojalności oraz poświęcenia. Tremere są dumni, właczy oraz bardzo kompetentni. Charakteryzują się bardzo chłodnym podejściem wobec sytuacji oraz innych wampirów. Są najlepiej wykształconymi kainitami. Ubierają się w stylu klasycznym – noszą marynarki, żakiety.
Toreadorzy – niezwykle hedonistyczny klan, dumny oraz arystokratyczny. Skupia wampiry posługujące się estetycznym smakiem oraz kunsztem, promotorów sztuki. Poszukują wciąż nowych talentów, a artystom ofiarują nieśmiertelność. Toreadorzy poszukują życiowej prawdy, obawiają się bowiem, iż życie nie ma sensu. Potrafią kochać z mocą oraz namiętnością śmiertelników. Często nie znają granicy pomiędzy luksusem, a rozpustą. Członkowie klanu są zazwyczaj przystojni, ubierają się zgodnie z obowiązującą modą.
Nosferatu – wampiry przypominające swym wyglądem dzikie zwierzęta. Mają długie, bulwiaste uszy, kły, szorstką skórę, pociągłe twarze oraz brodawki i guzy. Mimo przerażającego wyglądu, mają bardzo praktyczne umysły, są też niezmiernie weseli. Charakteryzują się zrzędliwością oraz sprośnością. Żyją zazwyczaj na uboczu, unikają kontaktów z innymi wampirami. Nosferatu raczej nie zajmują się polityką, często zajmują stanowisko książęcych doradców.
Malkawianie – są największymi szaleńcami wśród wampirów; nie pozbawiono ich jednak mądrości. Są istotami chaosu oraz figlarzami. Mają reputacje sadystów oraz stworzeń słabo panujących nad resztkami człowieczeństwa, które posiadają. Malkawianie są niezwykle przenikliwi oraz doskonale radzą sobie w polityce. Każdy z nich posiada jednak pewne zaburzenia psychiczne.
Gangrele – klan włóczęgów nie pozostających dłużej w jednym miejscu. Nie uczestniczy w życiu społecznym, nie gardzi jednak resztą Rodziny. Skupia osobników o bardzo silnej woli przetrwania. Gangrele potrafią zmieniać kształt, mają zwierzęce rysy. Zupełnie nie interesują się polityką, przez co łączą ich bardzo dobrze stosunki z innymi klanami.
Brujah – ród składający się przede wszystkim z buntowników (punków, skinów, ćpunów, socjalistów, anarchistów). Są nieustępliwi, agresywni, bezwzględni oraz kłótliwi. Ich klan ma kiepską organizację – bardzo chaotyczną. Mimo wszystko sprawdzają się w polityce oraz na pozycji księcia. Brujah ubierają się modnie i wyzywająco (skórzane kurtki, irokezy, łańcuchy, czarne buty oraz staroświeckie, np. renesansowe kostiumy).
Brujah był kiedyś klanem filozofów i wojowników, dziś pozostał im tylko przydomek wojowników.
KostucH : Mnie ino zastanawia kiedy wylece z rady primogenu skoro ja jeno posty pisze......
Lathea : hehe, nasza toreadorka sie chyba w ten witraz zapatrzyla;)... nie oczekuj zbyt...
Lathea : odszczepieniec lasombra... Ty nie jestes antitribu? (usmiecha sie)