Prysznic. Strona: 1

Prysznic Dodano: 2006-08-06 21:28

Cytat:
na przykład:

że czasem leci za mocno

buhahahahahahahhahaha

Piękne :D

Czepianie przynosi mi ulgę. Cóż o mnie... gryzę, kopię, jestem wredna. Jestem nałogową amatorką jogurtów biszkoptowych i bananów. Narzeczona narzeczonego :P

Dodano: 2006-08-07 08:46

liczyłam na to, ze trafi:D

Dodano: 2006-08-07 10:08

Trafia, bo nie jest napuszony :wink:

"Z twarzy podobna zupełnie do nikogo".

Dodano: 2006-08-07 10:21

Co tu się rozwodzić...poprostu trafia i już Po przeczytaniu tego wiersza rechotałem przez ok 5 min bez przerwy...potem się trochę uspokoiłem ponieważ zacząłem w nim zauważać także inne rzeczy... nie ma to jak Kocia poezja. Tak trzymać :twisted:

Dodano: 2006-08-07 14:53

Kocia poezja jak kocia muzyka. buehehe

Dodano: 2006-10-24 13:12

Pomimo całego mojego Szacunku dla Autorki, muszę przyznać, że para się Ona najgorszym z możliwych stylów poetyckich. Nie lubię takich wierszy, nic nie wnoszą. Ten utwór jest wyjątkowo beznadzieny, pomimo tego, że zdaję sobie sprawę z tego, że Autorka celowo stosuje kolokwializmy to one najzwyczajniej nie brzmią. Utwór śmieszy, bawi i chyba nic więcej...

Dodano: 2006-11-05 23:34

Smoku... taki miał cel (:

Czepianie przynosi mi ulgę. Cóż o mnie... gryzę, kopię, jestem wredna. Jestem nałogową amatorką jogurtów biszkoptowych i bananów. Narzeczona narzeczonego :P

Dodano: 2007-01-25 03:38

podzielam zdanie smoka dodajac jednak, ze mnie nie smieszy...
bo wszystko to juz wiem o prysznicu...

zadnego ukrytego dna tam nie ma ...
poezja ma cos przekazac...
zmusic do myslenia...
ten wiersz zmusza mnie jedynie do tego by ostrozniej dozowac wode w prysznicu...
sorry :)

Urodziłem się by istnieć pomiędzy istnieniami innych istnień. Jako Istnia Istnie Istniejąca Nie mam strachu przed groźbą wieczystej egzystencji Nie mam lęku przed zmorą całego swiata

Dodano: 2007-01-25 21:39