Ukraina. Strona: 1

Ukraina Dodano: 2014-04-09 09:37

Dziwne że nikt na forum jeszcze nie wypowiedział się w tej sprawie.Czyżby apolityczność była nowym zachodnim trendem?
Nie wiem,nie znam się,nie interesuje mnie to,jestem buntownikiem,walić system...tylko że przez moją ignorancję,nadal jestem niewolnikiem systemu,nawet nie wiem kto i jak robi mnie w bambuko.

Ja bym mógł pisać długo ale...komu się chce czytać forum
Dlatego wrzucam link do innego forum gdzie zebrane są najważniejsze informacje.
Tego w zachodnich mediach polskojęzycznych nie ma.

http://nforum.pl/topic/49394-pokojowa-walka-o-demokratyczna-ukraine/page-3#entry656178

Dodano: 2014-04-09 15:47

Yngwie (Anciliae)
Yngwie
Wrocław / Częstochowa

Ej, ale może pisanie o czymś długo jeszcze bardziej komplikuje sytuację :-/

Ja akurat dzisiaj cały dzień walczę z systemem, heh. ZUS, NFZ, UP, US i parę innych. I we wszystkich są te same problemy. Cała masa tekstów, które każdy może zrozumieć inaczej i odnośników do artykułów i kodeksów prawa, które też co jakiś czas się zmienia :-/

Za dużo książkowej wiedzy, której nie da się ogarnąć, a za mało intuicji :-/

Nigdy nie mogłem zrozumieć czemu na historii musiałem odrabiać lekcje zawsze z tym samym pytaniem: Przyczyny wojny kogoś z kimś i tak w kółko, a nie było żadnej lekcji na jakichkolwiek zajęciach: Przyczyny konfliktów w ogóle, heh.

od czasu do czasu warto wrócić do źródła

Dodano: 2014-04-09 17:58 Zmieniono: 2014-04-09 18:13