Vampire The Masquerade : Bloodlines Wysłany: 2008-02-13 20:51
Przejżałem forum o grach i nie zauważyłem nic o tej grze, a moim zdaniem obowiązkowa. RPG w dodatku o wampirach polecam.
-
Wysłany: 2008-02-13 21:36
Grałem kiedys... ale miałem za słabego kompa i wywaliłem. Moim zdaniem gra prosta i pełna bugów. Aczkolwiek ma swj klimacik i chętnie bym do niej wrócił. Mimo to polecam wcześniejsza czesc - Maskarade
"Boże, daj mi cierpliwość, bym pogodził się z tym, czego nie jestem w stanie zmienić. Daj mi siłę, bym zmienił to, co zmienić mogę. I daj mi mądrość, bym odróżnił jedno od drugiego."
Wysłany: 2008-02-14 21:10
Jak dla mnie za prosta, uwielbiam moment nawiedzonego domu :)
A tak poza tym to dobijające ejst to, ze co chwile mapa musi się ładowac
Ja mam 20 lat, ty masz 20 lat ... i tak wszyscy umrzemy
Wysłany: 2008-02-14 21:38
Jak dla mnie, zmarnowany potencjał (bugi...), a liczyłem na coś pokroju Deus Ex'a w świecie maskarady...
Co do wcześniejszej części - Redemption - fakt, była dobra, ale - jak dla mnie - traciła klimat w chwili, gdy akcja przenosiła się w przyszłość. I jak dotarłem do pewnego nawiedzonego domostwa (nie pamiętam już dokładnie co to było), nie mogłem się dalej przebić i sobie odpuściłem. Postacie miałem za słabe :roll:
Wysłany: 2008-02-14 23:06
Ja mam wersje z łatkami także nic poza ładowanie map nie przeszkadzło w graniu. Jak dla mnie jedna z najlepszy gier w które grałem (polecam gre Malkavianami :))
-
Wysłany: 2008-02-15 10:27
Motyw nawiedzonego domu i dom Malkavców to najlepsze motywy z Bloodlines'a :twisted: gra generalnie jest dobra
Yttligare Ett Steg Närmare Total Jävla Utfrysning...
Wysłany: 2010-01-19 23:56
[quote:59f541e2ee="Nenar"]Jak dla mnie za prosta, uwielbiam moment nawiedzonego domu :)
A tak poza tym to dobijające ejst to, ze co chwile mapa musi się ładowac[/quote:59f541e2ee]
Gierka ma swoje lata. Engine "Source" sie kłania. Keidyś to była rewolucja teraz denerwuje doładowywanie lokacji. Jak 90% gier - grałem, grałem i mi sie znudziło.
Life is complex: it has both real and imaginary components