Cradle Of Fith - Godspeed On The Devil's Thunder Dodano: 2008-07-23 11:39
Ciekaw jestem ich tworu, szczególności, że mają grać stylem jakim grali w starszych dokonaniach, a to mi bardzo pasi
. Nie mówiąc już o tym, że dokonania tegoż zespołu, którzy rozczochrali mój umysł krainą Midian, śledzę z zainteresowaniem :D
Dodano: 2008-07-23 12:21
Pajacują. Stare chłopy i o pedofilach śpiewać im się zachciewa. Jestem fanką muzyki, ale nie ich tekstów niestety.
Dodano: 2008-07-23 12:46
| kalasznikowa napisał(a): |
| Pajacują. Stare chłopy i o pedofilach śpiewać im się zachciewa. Jestem fanką muzyki, ale nie ich tekstów niestety. |
Cóż kto co lubi
Założę się, że wielu takich "pajaców" jest w Twojej playliście
Dodano: 2008-07-23 14:34
omg. znowu Ci... na BA z pewnością opuszczę.
pozamieniałam się z amebą na rozum.
Ha Dodano: 2008-07-23 21:02
Bardzo dobrze że nagrania w starszym typie.. tych nowych brzdęków nie da się słuchac.. Teksty tekstami-kazdy ma swoje potrzeby i niech spiewa o czym chce-ja słucham tylko i wyłącznie muzyki-a głos traktuje jako dodatkowy, unikalny, zajebisty instument.
Nie bierz życia na poważnie, bo i tak nie wyjdziesz z niego żywy.
Dodano: 2008-07-23 21:24
Bardzo pocieszna wiadomość, że mają grać w starym dobrym stylu^^ Kolejnego Thornography bym nie usłuchał, a tu pewnie się skuszę :D
Dodano: 2008-07-23 22:18
nie moge się doczekać
"Księżyc kładzie dłoń na moim czole, ślepy i niemy jak piastunka"
Dodano: 2008-07-23 23:53
oby na BA nie dojechali,
nie miewam dobrych nastrojów !
Dodano: 2008-07-24 08:30
| cross-bow napisał(a): |
| omg. znowu Ci... na BA z pewnością opuszczę. |
Spoko Kusz, wezme Twoje stringi, zrobie z nich proce i bede czosnkiem napiedalał
też planuje ominąć Kredki na BA. w ogóle nie wiem o co tyle szumu z tymi Kredkami, jeśli ktos spodziewa sie, ze po dobrych 8 latach grania popelimy będzie powrót do korzeni, to musi byc niepoprawnym optymistą ...
.
Dodano: 2008-07-24 09:49
| Harlequin napisał(a): |