Cradle Of Fith - Godspeed On The Devil's Thunder. Strona: 1

Cradle Of Fith - Godspeed On The Devil's Thunder Dodano: 2008-07-23 11:39

Ciekaw jestem ich tworu, szczególności, że mają grać stylem jakim grali w starszych dokonaniach, a to mi bardzo pasi . Nie mówiąc już o tym, że dokonania tegoż zespołu, którzy rozczochrali mój umysł krainą Midian, śledzę z zainteresowaniem :D

Dodano: 2008-07-23 12:21

Pajacują. Stare chłopy i o pedofilach śpiewać im się zachciewa. Jestem fanką muzyki, ale nie ich tekstów niestety.

Dodano: 2008-07-23 12:46

kalasznikowa napisał(a):
Pajacują. Stare chłopy i o pedofilach śpiewać im się zachciewa. Jestem fanką muzyki, ale nie ich tekstów niestety.

Cóż kto co lubi Założę się, że wielu takich "pajaców" jest w Twojej playliście

Dodano: 2008-07-23 14:34

omg. znowu Ci... na BA z pewnością opuszczę.

pozamieniałam się z amebą na rozum.

Ha Dodano: 2008-07-23 21:02

Akwena (Primogen)
Akwena
Minas Morgul (Sverige)

Bardzo dobrze że nagrania w starszym typie.. tych nowych brzdęków nie da się słuchac.. Teksty tekstami-kazdy ma swoje potrzeby i niech spiewa o czym chce-ja słucham tylko i wyłącznie muzyki-a głos traktuje jako dodatkowy, unikalny, zajebisty instument.

Nie bierz życia na poważnie, bo i tak nie wyjdziesz z niego żywy.

Dodano: 2008-07-23 21:24

Bardzo pocieszna wiadomość, że mają grać w starym dobrym stylu^^ Kolejnego Thornography bym nie usłuchał, a tu pewnie się skuszę :D

Dodano: 2008-07-23 22:18

nie moge się doczekać

"Księżyc kładzie dłoń na moim czole, ślepy i niemy jak piastunka"

Dodano: 2008-07-23 23:53

oby na BA nie dojechali,

nie miewam dobrych nastrojów !

Dodano: 2008-07-24 08:30

cross-bow napisał(a):
omg. znowu Ci... na BA z pewnością opuszczę.